.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از روزی که تصمیم گرفتیم که وزیر نباشد،مدام در سفر بود!
روایت جدید احمدی نژاد از برکتاری متکی از وزارت خارجه
گفت من امشب میخواهم به سنگال بروم و اصرار کرد که من می روم. گفتم شما از نظر من وزیر نیستی. ولی با این حال با هواپیمای اختصاصی رفت و گفت که دوشنبه ظهر بر میگردم.

پارسینه: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق هفته گذشته در یک گردهمایی دانشجویی به سئوالات آنان پاسخ داد، وی در پاسخ به این سئوتا که "علت عزل منوچهر متکی در حین مأموریت چه بود؟" گفت: سه چهار دیپلمات را که بنده مخالف اعزام اینها به کشورهای غربی بودم، ایشان به غرب اعزام کرد و آنها هم رفتند و پناهنده شدند.

 بعد از سفر نیویورک، در جلسه ای قضیه بررسی شد و بنا شد ایشان عوض شوند. لازم به ذکر است که من در دور دوم دولت با ایشان دیگر کاری نداشتم وتمام کارهای بین المللی به عهده خودم بود.

بهرحال از روزی که تصمیم گرفتیم که ایشان وزیر نباشد،  ایشان مداوماً در سفر بود حتی در دولت هم که حضور پیدا می کرد سریعاً ناپدید می شد تا اینکه بعد از سه ماه بالاخره در ساعت ده شب با ایشان وقت تنظیم شد و به ایشان گفتیم که شما دیگر در دولت وزیر نیستید ولی من دوست دارم شما بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی فعالیت کنید.

گفت من امشب میخواهم به سنگال بروم و اصرار کرد که من می روم. گفتم شما از نظر من وزیر نیستی. ولی با این حال با هواپیمای اختصاصی رفت و گفت که دوشنبه ظهر بر میگردم.

من هم همانجا حکم عزل ایشان را صادر کردم و نوشتم که دوشنبه عصر اعلام شود. دوشنبه عصر گفتم شاید از سفر برنگشته باشد. با دفتر تماس گرفتم که فعلا حکم را اعلام نکنند. گفتند پنج دقیقه قبل اعلام کردیم . گفتم بردارید تا مطمئن شویم که برگشته است. گفتند دیگر دیر شده چونکه در رسانه ها منتشر شده است.

بعد که از سفر برگشتند، از مدیرکل تشریفات وزارت خارجه پرسیدم چرا دیر آمدید؟ گفت: دوشنبه ظهر جلسات رسمی تمام شد و بنا بود برگردیم ولی ایشان به من گفت که یک قرار شام بگذار و سفر را تمدید کن. گفت حتی اگر می توانید یک سفر دیگر هم برای من هماهنگ کن تا من از اینجا مستقیم به ایران نروم. ضمناً زمانی هم که ایشان حکم عزلش اعلام شد، در هیچ جلسه رسمی نبوده است.

بعداً معاونان ایشان به ما گفتند که ما تعجب می کردیم چون ایشان از همان سه ماه قبل به ما گفته بود هرجا که می توانید برای من سفر هماهنگ کنید. فقط سفر باشد هرجا بود مشکلی نیست!

این معاونان می گفتند ما نمی دانستیم چه اتفاقی افتاده ولی ایشان اصرار به سفر خارجی داشتند. مأموریت ها را باید من به وزیر می دادم اما ایشان بدون هماهنگی با من همه جا میرفت و این سفرها نه نتیجه ای و نه گزارشی داشت. بخدا میل شخصی  من بر برداشتن متکی نبود ولی شرایطی ایجاد شده بود که باید ایشان را بر می داشتم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1394
محمود خاليبند
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 تير 1394
آخ گل گفتی
همش دروغه
اصلا وزیرخارجه سنگال اومد به متکی گفت شما برکنار شدی این ملاقات دیگه رسمیت نداره
نا شناس 3 تير 1394
آقاي احمدي نژاد خودت طرفه اي نبودي تا چه برسد به وزيرت چرا همان موقع نگفتيد شما كه با مردم صادق بوديد
البته يه طرفه هم نبايد به قاضي رفت
نا شناس 3 تير 1394
بنظرم کار درستی انجام دادی...عشق مسافرت بود بنده خدا
گمنام 3 تير 1394
بعد از چندین و چند سال یه مرد تو این مملکت پیدا شد اونم:
دکتر محمود مردمی نژاد بود
هرچقدر هم که تخریبش کنند، در قلب محرومین و پابرهنه ها - که به فرموده حضرت امام
(ره) ولی نعمتان واقعی انقلابند- جا داره
دکتر منتظر برگشت شکوهمندت هستیم.
نیما 3 تير 1394
عجب آفای دکتر احمدی نژاد بخاطر چند دیپلمات پناهنده وزیر خارجه عزل میکنه ولی آقای خاوری رو که بازنشسته بوداز پاویون دولت همراه خودش میبره خارج از کشور و فراریش میده نه آقای دکتر احمدی نژاد،متکی قربانی مقاومت در برابر 4معاون انتصابی جنابعالی در امور چهار قاره مثل آقای بقایی شد که هر روز در عرصه بین الملل اظهارات عجیب و قریب میکرد و وزیر امور خارجه باید این گند کاری هارو جمع جور میکرد بعد از رفتن آقای خاوری شما حتی یک نفر رو توبیخ هم نکردی .
نا شناس 3 تير 1394
بعد اینگونه خود را به مظلوم نمایی زد البته از این مورد در هر دولتی به وفور یافت می شود.
علی 3 تير 1394
وزیری که کله شقی میکنه حقش عزل از این نوعه. حقش بود واقعاً...
مازنی ساوه 2 تير 1394
آقای گمنام برات متاسفم خودت بخواب زدی احمدی نژاد چی داره که منتظربرگشتن اونی 11روز لج کردن بارهبری -تورم 45درصدی بیکاری 20درصدی دلار4000تومانی گرانی وبیکاری تربیت مدیران پاکدست اختلاس میلیاردی خودرای بودن وجریانات انحرافی تازه هیج گروه سیاسی حاضر نیست اون جز خودش بدونه چپ وراست واصولگراوپایداری همه وهمه دارن ازش انتقاد میکنند بابت بدبختی های که سرما آورده انوقت تو بخاطر 45000تومان داری حمایتش میکنی آقا بیدارشو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.